Cultural Care Au Pair

Her hos Cultural Care Au Pair kombinerer vi trygheden ved at have en stor organisation bag sig med praktisk, personlig support.

Support i dit hjemland

Vores repræsentanter er altid blot et opkald væk og kan hjælpe med eventuelle spørgsmål eller bekymringer, du måtte have i løbet af processen. Uanset om du overvejer at ansøge, prøver at matche med den rette værtsfamilie eller allerede er ved at pakke kufferten, står vi klar til at hjælpe dig hvert et skridt på vejen:

  • Vores kontor er åbent mandag til fredag fra 08:30 til 17:30.
  • Du kan kontakte os vis telefon, e-mail eller Facebook messenger.
  • Vi har medarbejdere over hele dit hjemland til at stå for dit møde og interview.
  • For at gøre det lettere for dig arbejder vi med nemme onlineansøgninger. Vi tilbyder også support og feedback, når du udfylder din ansøgning, for at sikre, at den bliver så attraktiv som muligt for potentielle værtsfamilier.
  • Vi har skabt MyAuPairCourses – et online træningskursus, så du kan blive klar til rejsen forude i dit eget tempo.

For at sikre, at du føler dig klædt på til dit au pair-eventyr, organiserer vi træningssessioner og workshops og sender dig ligeledes breve og e-mails med forskellige informationer inden afrejse. Og mens du er i færd med at pakke kufferten, samler vi insidertips og tricks fra vores nuværende au pairs i USA, så du kan nyde godt af deres erfaringer.

Samtidig er det vigtigt for os, at du føler dig som en del af Cultural Care-familien længe efter, du er vendt hjem fra din oplevelse som au pair. Derfor giver vi dig mulighed for at involvere dig og gøre en forskel – for eksempel ved at blive Cultural Care Ambassador for vores program!

Support i USA

Som Cultural Care au pair vil du have adgang til det største støttenetværk for au pairs i USA. Netværket starter med vores kontorer i Boston og Denver og strækker sig ud til vores Local Childcare Consultants (LCCs), så du altid vil have et tæt samarbejde med Cultural Cares medarbejdere og er sikret den bedste au pair oplevelse.

1. Din supportrepræsentant i USA

Når du ankommer til USA, kan du trygt stole på, at et bredt netværk af repræsentanter altid vil arbejde hårdt på dine vegne for at sikre, at du får den maksimale oplevelse med programmet. Din tætteste støtteperson vil være din lokale LCC, som bor i dit lokalområde, yder støtte på stedet og samtidig fungerer som din mentor gennem hele din au pair oplevelse.

LCCs afholder månedlige møder med alle au pairs, der bor i dit område, og holder desuden arrangementer, der har til hensigt at introducere dig til andre beboere i lokalsamfundet. De står selvfølgelig også klar med personlig støtte og rådgivning, hvis du får brug for det. Her er nogle af de måder, hvorpå din LCC støtter dig:

  • De udfører et personligt interview hjemme hos din værtsfamilie for at sikre, at alting er klar til din ankomst
  • De byder dig velkommen med et introducerende orienteringsmøde sammen med din værtsfamilie, så snart du lander.
  • De afholder månedlige møder for au pairs i dit område og tilbyder herunder regelmæssig undervisning i sikkerhed.
  • De opretholder månedlig kontakt med dig og din værtsfamilie.
  • De rådgiver dig om lokale uddannelsesmuligheder.

I modsætning til mindre bureauer gør Cultural Cares’ omfattende netværk af Local Childcare Consultants det muligt at forme stærke fællesskaber af au pairs og værtsfamilier, så din overgang til den amerikanske livsstil bliver så gnidningsløs som overhovedet muligt.

2. Support fra Cultural Cares kontorer i USA

Cultural Care USA har hovedkvarter i Boston og Denver, hvor vores teams arbejder på højtryk for at støtte au pairs og værtsfamilier over hele landet. De fuldt bemandede kontorer er ansvarlige for dig under dit ophold i USA og vil give dig adgang til et team af Program Directors som superviserer de lokale LCCs rundt omkring i landet.

Cultural Care er med andre ord klar til at hjælpe 24/7. Ud over din Local Childcare Consultant og Program Director, er det altid nemt at komme i kontakt med en Cultural Care repræsentant. Der tilbydes akut nødhjælp i nødstilfælde, og du og din værtsfamilie kan altid kontakte vores kontor og snakke med nogen, der kan hjælpe jer på stedet.